An Unbiased View of دانلود فیلم deep water

Wiki Article

* دانلود رایگان فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی برای افرادی که توانایی خرید آن را ندارند می‌باشد و جایز نیست افرادی که توانایی خرید فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی را دارند، رایگان دانلود کنند *

مهران احمدی بیشتر در عرصه بازیگری فعالیت داشته تا کارگردانی.اولین فیلم وی مصادره بود که با حضور رضا عطاران و هومن سیدی و هادی کاظمی و …ساخته شد و فروش مناسبی داشت .

سگ بند دومین فیلم سینمایی مهران احمدی در مقام کارگردان بعد از فیلم مصادره است که تهیه کنندگی آن را محمد حسین قاسمی برعهده داشته است. نویسندگی سگ بند را حمید اکبری خامنه انجام داده است. تاکنون بیش از ۷۰ درصد از فیلم برداری این فیلم سینمایی کمدی در تهران به پایان رسیده است و تدوین همزمان آن از هفته پیش شروع شده است.

خلاصه داستان: حسن و عطا پس از سال ها به ایران برمی گردند. آن ها به اجبار برای امرار معاش به نوازندگی در خیابان‌ ها می‌ پردازند، پس از مدتی سودای خوانندگی آن ها را رها نمی‌ کند تا این که تصمیم به انتشار آلبوم موسیقی می‌ گیرند…امیدواریم با دیدن این فیلم ایرانی نهایت لذت را برده باشید…کاران مووی…

واقعا چه دلیلی داره ک الکی بزنید لینک دانلود افزوده شد؟ واقعا براتون متاسفانم. فوش نمیدم چون زشته. ولی بدونید ک تو ذهنم با اکثر اقوامتون احوال پرسی کردم.

مسئولیت محتوای ویدئوهای بارگذاری شده با منتشرکننده است و سایت جعبه مسئولیتی در قبال آن ندارد.

این فیلم روزانه ٢٠ تا ٢٥ هزار مخاطب در ايام تعطيلات نوروز داشت و تا به دانلود فیلم قهرمان اين لحظه «سگ بند» توانسته در كمتـر از ٢٠ روز بيش از ٤٠٠ هزار نفر مخاطب داشته باشد.

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ, دانلود آلبوم, آهنگ غمگین, آهنگ شاد, دانلود آهنگ ایرانی,آهنگ

بازیگران: امیر جعفری , ساعد سهیلی , پولاد کیمیایی , ریحانه پارسا , بهنام بانی، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی مقدم، علیرضا خواجه نیا و…

دانلود رایگان فیلم سینمایی خورشید نیمه شب با لینک مستقیم

دانلود زیرنویس تمامی حقوق، اعم از طراحی و مطالب برای سایت سابکده محفوظ است. هرگونه کپی‌برداری از مطالب با ذکر منبع بلامانع می‌باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلم سگ بند،در ژانر کمدی ساخته خواهد شد و هنوز خلاصه کاملی از این فیلم منتشر نشده و به محض انتشار قرار خواهد گرفت و …

فیلم سینمایی٫فیلم هندی٫فیلم اکشن٫ دانلود فیلم سینمایی/فیلم سینمایی جنگی

Report this wiki page